بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد

آنجه در این مقاله می خوانید.

بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد
بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد

بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد کیست ؟ این سوالی است برای خانمهای مشهد که دنبال انجام خدمات هاشور ابرو هستند . خدمات هاشور امروزه با متدهای متنوعی انجام می شود که یکی از آنها که خیلی هم طرفدار دارد میکروبلیدینگ ابرو است . اما یک پیگمنتر حرفه ای را چگونه بشناسیم ؟

بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد چه خصوصیاتی دارد ؟

بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد

با گسترش روز افزون میکروبلیدینگ در مشهد ، تعداد کسانی که آنرا انجام می دهند یا مراکز میکروبلیدینگ هم زیاد شده است . برای شناسایی بهترین ها از اطلاعات خود پیگمنتر مانند سایت ، صفحات اجتماعی نظیر اینستاگرام و حتی مراجعه حضوری می توان کمک گرفت. اما سوای این مراحل شناخت یک پیگمنتر حرفه ای دارای ویژگی های حرفه ای و اخلاق حرفه ای است که در ادامه به آن می پردازم :

1- وقت شناسی

میکروبلیدینگ کار مشهد
میکروبلیدینگ کار مشهد

این مهمترین مشخصه اخلاق مداری بین مشتری و میکروبلیدینگ کار است . تا چه حد پیگمنتر این موضوع را رعایت کند به حرفه ای بودن او مربوط است . البته در دنیای امروز همیشه اتفاقات در کمین هستند و مانع این وقت شناسی ولی یک پیگمنتر حرفه ای همیشه سعی می کند آنرا رعایت کند و اگر هم چنین نشد با برخورد حرفه ای مشتری خود را تکریم می کند.

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در مشهد چقدر؟

2- سطح کار حرفه ای

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در مشهد
مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در مشهد

در میکروبلیدینگ آنچه که مشتری را راضی و خندان می کند کیفیت کار و نتیجه نهایی کار است . میکروبلیدینگ برای رفع عیوب و فرم دهی ابروها بکار گرفته می شود . میکروبلیدینگ کار خوب باید پس از توافق فرم نهایی با مشتری ، انچه که مورد توافق بوده را به بهترین شکل انجام دهد . که خود شامل دو بخش است :

  • تجربه کاری : هر چقدر این تجربه بیشتر باشد احتمال حرفه ای بودن هم بیشتر می شود. منظور تجربه کاری است . ممکن است یک پیگمنتری یک سال کار کرده باشد و در این یک سال هر روز یک کار کرده باشد بالطبع این پیگمنتر از همکار خود که 5 سال سابقه کار دارد و ماهی یک کار انجام داده باشد باتجربه تر محسوب می شود.
  • مهارت بالا : مهارت حاصل علاقه و کار کردن است . یکی از روش های دیگر بالا بردن آن ، بروز کردن در همایش ها بین المللی و جهانی است . اشنایی با ابزارالات پیشرفته و مدرن و بکارگیری آنه هم مهارت را بالاتر می برد.
مطلب مرتبط : >>>>>>  آموزش میکروپیگمنتیشن در مشهد

 3-استفاده از ابزارهای پیشرفته، وسایل استریل و یک بار مصرف

آموزش میکروپیگمنتیشن در مشهد
آموزش میکروپیگمنتیشن در مشهد

ابزار کار مناسب و پیشرفته و استفاده از جوهرها و پیگمنتهای ارچینال یکی از بارزترین مشخصات کارهای میکروبلیدنگ کار حرفه ای است .

 4- قدرت طراحی بالا

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد
مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد

ابروها قبل از انجام کار باید طراحی شوند. هر چقدر پیگمنتر در این امر تبحر داشته باشد نتیجه بهتری خواهد گرفت.

عوامل دیگری هم ممکن است در شناسایی بهترین میکروبلیدینگ کار دخیل باشند که ما به مهمترین آنها اشاره کردیم.

مزایای میکروبلیدینگ در بهترین مرکز میکروبلیدینگ در مشهد چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو مشهد , بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد
میکروبلیدینگ ابرو مشهد


 یکی از مهم ترین مزایای این روش، استفاده از ابزارهای پیشرفته و کاملا استریل و یک بار مصرف می‌باشد که همین امر موجب می‌شود شما بتوانید با خیال آسوده ابروهایی کاملا طبیعی داشته باشید. با این روش، تکنسین‌های متخصص و با تجربه در مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران می‌توانند تک تک تار‌های ابرو را به صورت کاملا طبیعی در نقاط لازم و خالی ابرو طراحی کنند. بنابراین ظرافت در این کار می‌تواند عامل اصلی جذب شدن افراد برای استفاده از این روش باشد. ماندگاری این روش از دیگر دلایلِ اصلی رو آوردن مردم به استفاده از این روش می‌باشد. ماندگاری استفاده از روش میکروبلیدینگ در بهترین مرکز میکروبلیدینگ تهران کم تر از روش معروف و قدیمی یعنی تاتو می‌باشد. در روش قدیمی، تاتو تغییر رنگ می‌دهد و اگر مشتری به هر دلیلی از تاتوی خود ناراضی باشد، در مدت زمان خیلی طولانی تر و به سختی، تاتو را می‌تواند از بین می‌بردند. کما اینکه جای آن مدت‌ها باقی می‌ماند و نارضایتی مشتری را به همراه دارد. در بهترین مرکز میکروبلیدینگ در مشهد، با بهره گیری از مواد با کیفیت و تکنسین متخصص می‌توان در مدت زمان کوتاهی و بدون هیچ گونه عوارضی، ابروی طبیعی داشت.

مطلب مرتبط : >>>>>>  آموزش تاتو ابرو در مشهد

[elfsight_instagram_feed id=”2″]

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ملیحه
ملیحه
3 روز قبل

بینظیر در مشهد هستن واقعا

Sanira
Sanira
3 روز قبل

چقدر راضی هستم از کار خانم صفرزاده اخلاقشون و کارشون واقعا اینقدر خوبه که دلت نمیخواد کارت تموم بشه من که واقعا لذت بردم

آسمان
آسمان
3 روز قبل

عالی و درجه یک واقعا پیشنهاد میکنم من قبلا جای دیگه رفتم خیلی اذیت شدم اما اصلا درد نداشتم و الان بعد گذشت چند ماه مثل روز اولشه میکرو ابروهام

طلوع هستی

درباره ما

آموزشگاه آرایشگری و سالن زیبایی زنانه در مشهد

در قلب شهر مشهد، جایی که هنر و زیبایی در هم آمیخته‌اند، سالن زیبایی و آموزشگاه آرایشگری زنانه طلوع هستی با مدیریت هستی صفرزاده، هنرمندی خلاق و پرشور، گامی فراتر از انتظارات شما برداشته است. اما طلوع هستی فقط به ارائه خدمات زیبایی محدود نمی‌شود. این مجموعه، با درک نیاز روزافزون بانوان به یادگیری و ارتقای مهارت‌های آرایشگری، آموزشگاه تخصصی آرایشگری زنانه را نیز در خود جای داده است. در این آموزشگاه، با استفاده از متدهای نوین و به روز، هنرجویان عزیز زیر نظر مربیان مجرب و کارآزموده، فنون و اسرار آرایشگری را می‌آموزند و برای ورود به بازار کار و ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان آماده می‌شوند.

09390601725