قیمت میکروبلیدینگ ابرو در مشهد چقدر؟

آنجه در این مقاله می خوانید.

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در مشهد همیشه یکی از مهمترین دغدغه خانمهای مشهدی است که بنوعی مجذوب میکروبلیدینگ شده اند و دنیال مرکزی هستند با قیمت مناسب و البته کیفیت خوب که برای انجام به آنجا بروند.

مشهد دارای 13 منطقه شهری و 170 محله است و هر کدام از این محلات به فراخور موقعیت جغرافیایی، بافت جمعیتی و جنسیتی، شرایط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و  غیره نیازهای متفاوتی دارند.

آموزش میکروپیگمنتیشن در مشهد

بررسی قیمت میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در مشهد
قیمت میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

عوامل مختلفی در تعیین قیمت میکروبلیدینگ و خدمات آرایش دائم در مشهد دخیل هستند که در ادامه به آنها می پردازیم :

1- ساکن کدام منطقه مشهد هستید؟

شهر مشهد هم مثل سایر شهرها ، دارای بالامحله و پایین محله است که بالطبع قیمتها در آنها متفاوت است . احمد آباد ، بلوار سجاد ، خیابان هاشمیه از محله های بالاشهر مشهد محسوب می شوند که قیمتها در همین مناطق هم می تواند متفاوت باشد. قیمتهای میکروبلیدینگ در این مناطق مابین 500 هزار تومان تا یک میلیون دویست هزار تومان متفاوت می باشد. البته دلیل این اختلاف به عامل دوم هم بستگی دارد.

2- پیش کدام پیگمنتر می روید؟

تمام پیگمنتر ها (هاشور زن های حرفه ای ) یک نقطه شروعی دارند . برای شروع چون مشهور نیستند برای جذب مشتری افرهای مختلفی را تبلیغ می کنند . در واقع آفرهایی که شما در سایت های تبلیغاتی مانند نت برگ مشاهده می کنید بیشتر برای سالن هایی است که کم مشتری هستند . ولی یک پیگمنتر حرفه ای بخاطر اینکه مشتریانش دائمی هستند و خود پیگمنتر برند یک شهر محسوب می شود قیمتهایش متفاوت خواهد بود. در واقع شما ممکن است در پایین محله های شهر مشهد ، میکروبلیدینگ انجام دهید با همان قیمت بالا محله . یکی از دلایل آن ، پیگمنتر است و میزان مهارت و شهرتش.

مطلب مرتبط : >>>>>>  مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در مشهد را بیشتر بشناسیم.

3- کدام جوهر با کدامین ابزارها

همانطور که می دانید در میکروبلیدینگ ، پیکمنتها به لایه زیرین پوست منقل می شوند و خطوطی به باریکی تارهای مو با رنگدانه ها ایجاد می شود. که در حدود یکسال هم این رنگدانه ها ماندگاری دارند. این جوهرها ، دارای مارکهای مختلفی از چینی تا ارجینال هستند که قیمتهای متفاوتی نیز دارند. اگر پیگمنتری از جوهرهای ارجینال استفاده کند بالطبع قیمت نهایی کار نیز بالا خواهد رفت.

قیمت خدمات آرایش دائم در مرکز میکروپیگمنتیشن هستی صفرزاده

قیمت میکروبلیدینگ ابرو
قیمت میکروبلیدینگ ابرو
نوع خدمات آرایش دایم قیمت به تومان
میکروبلیدینگ500000
بن مژه و خط چشم400000
میکروپیگمنتیشن ابرو همه روشها 400000
خط لب400000
رژ لب650000
سایه ابرو400000

[elfsight_instagram_feed id=”2″]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

طلوع هستی

درباره ما

آموزشگاه آرایشگری و سالن زیبایی زنانه در مشهد

در قلب شهر مشهد، جایی که هنر و زیبایی در هم آمیخته‌اند، سالن زیبایی و آموزشگاه آرایشگری زنانه طلوع هستی با مدیریت هستی صفرزاده، هنرمندی خلاق و پرشور، گامی فراتر از انتظارات شما برداشته است. اما طلوع هستی فقط به ارائه خدمات زیبایی محدود نمی‌شود. این مجموعه، با درک نیاز روزافزون بانوان به یادگیری و ارتقای مهارت‌های آرایشگری، آموزشگاه تخصصی آرایشگری زنانه را نیز در خود جای داده است. در این آموزشگاه، با استفاده از متدهای نوین و به روز، هنرجویان عزیز زیر نظر مربیان مجرب و کارآزموده، فنون و اسرار آرایشگری را می‌آموزند و برای ورود به بازار کار و ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان آماده می‌شوند.

09390601725