مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد

مرکز میکروبلیدینگ مشهد
مرکز میکروبلیدینگ مشهد
مارس 11, 2023
مرکز آموزش میکروپیگمنتیشن مشهد
مرکز آموزش میکروپیگمنتیشن مشهد
مارس 16, 2023

مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد

مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد
مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد

مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد : مرکز آرایش دائم هستی صفرزاده در مشهد یکی از مراکز ارایه خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در بستر آرایش دائم می باشد .

میکروپیگمنتیشن یکی از روش‌های رایج برای آرایش دائمی یا نیمه‌دائمی است. از میکروپیگمنتیشن برای ایجاد فرم زیبا نه تنها در ابرو بلکه برای سایر اجزای صورت استفاده می‌کنند.

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در مشهد

مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد با هستی صفرزاده

میکروپیگمنتیشن یک روش جدید برای ایجاد فرم زیبا و بی‌نقص برای ابروها یا سایر اجزای صورت با کمک تکنیک‌هایی شبیه به تاتو است. میکروپیگمنتیشن برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و فقط مختص ابرو نیست.

مردان و زنان می‌توانند از مزایای میکروپیگمنتیشن برای فرم دادن به شکل ابروها، خط رویش مو، لب‌ها، چشم و… استفاده کنند. میکروپیگمنتیشن عبارت است از قرار دادن پیگمنت در حد فاصل لایه بیرونی و زیرین پوست .

نتیجه این روش درمانی تا چند سال ماندگار است. اگر در ابرو یا سایر اجرای صورت، نقصی مشاهده می‌کنید که باعث از دست دادن اعتمادبه‌نفس شما شده است، با این روش می‌توانید فرم مناسب اجزای صورت را ایجاد کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

افرادی که دچار ریزش مو و ابرو شده‌اند، آلوپسی دارند یا شیمی‌درمانی شده‌اند می‌توانند از مزایای میکروپیگمنتیشن برای بازیافتن ظاهر شاداب و زیبای اولیه، بهره‌مند شوند.

آموزش هاشور ابرو در مشهد

نحوه عملکرد در مرکز میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن با وارد کردن رنگ‌های معدنی ضدحساسیت در زیر پوست با کمک سوزن‌های بسیا ریز و باریک انجام می‌شود. رنگ در واقع وارد دومین لایه از پوست می‌شود و کاملا ملایم و طبیعی، باعث ایجاد جلوه‌ای خاص در لب‌ها، چشم یا ابرو می‌شود.

کسانی که میکروپیگمنتیشن انجام می‌دهند باید آموزش‌دیده و مجرب باشند. همچنین از دستکش استفاده می‌کنند تا باعث انتشار باکتری و آلودگی نشوند و احتمال عفونت به صفر برسد.

میکروپیگمنتیشن مناسب چه افرادی است؟

میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی هم برای زنان و هم برای مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کسانی مناسب است که می‌خواهند تغییری در ظاهر خود مثلا خط رویش مو، ابرو، لب و… ایجاد کنند و ظاهر خود را بهتر جلوه دهند.

همچنین، این روش برای کسانی ایده آل است که به مواد آرایشی سنتی حساسیت دارند و نمی‌توانند از آنها استفاده کنند.

از دیگر کسانی که می‌توانند از مزایای میکرپیگمنتیشن استفاده کنند می‌توان به افرادی با محدودیت‌های فیزیکی اشاره کرد. کسانی که عینک می‌زنند، لنزهای تماسی دارند یا دارای چشم‌های حساس هستند می‌توانند گزینه مناسبی برای این کار باشند. این افراد با میکروپیگمنتیشن دیگر نیازی به استفاده از مواد آرایشی ندارند.

برخی از سوالات شما

✅ تفاوت میکروبلیدینگ با ميكروپيگمنتيشن چيست؟

میکروبلیدینگ هاشور بسيار ظريف و شبيه به مو است ولي ميكروپيگمنتيشن خطوط هاشور يك مقدار ضخيمتر است

✅ آیا ابروهای از قبل تاتو شده را می توان هاشور زد؟

بله با استفاده از تکنیک هایلایت کردن می توان در یک جلسه ابروری تاتوی قدیمی را به هاشور مویی تبدیل نمود

✅ آیا می توان کار خط لب و سایه را روی لبهای پروتز شده انجام داد ؟

بله با روش و تکنیک مخصوص میکروپیگمنتیشن می توان در لبهای پروتز شده هم میکروپیگمنتیشن انجام داد.

✅ آیا امکان اصلاح خط چشم های آبی شده در اثر تاتو قدیمی وجود دارد ؟

بله در دو جلسه به فاصله یک ماه رنگ خط چشم آبی را می توان به رنگ کاملاً مشکی بدون تغییر رتگ تبدیل نمود.

✅ آیا امکان رفع کبودی لب ( در اثر مصرف سیگار ، ژنتیک ) به روش میکروپیگمنتیشن وجود دارد؟

بله کبودی یا سیاهی لب که ممکن است در اثر مصرف سیگار ، ژنیتک ، تاتوی قدیمی ، بوجود آمده باشد را می توان با استفاده از رنگهای طبیعی کاملا ً خنثی نمود و رنگ دلخواه را روی لب برای همیشه ایجاد نمود.

✅ آیا ابروی قرمز شده یا بد رنگ را می توان کاملاً به رنگ قهواه ای بدون تغییر رنگ درآورد ؟

بله با استفاده از رنگهای خنثی کننده و با توجه به پیگمنتاسیون پوست می توان هر گونه بدرنگی تاتو قدیمی را به رنگهای دلخواه مشتریان بدون تغییر رنگ تبدیل کرد.

✅ آیا انجام میکروپیگمنتیشن نیاز به ترمیم دارد ؟

در حاشور ابرو یک ماه بعد از انجام میکروپیگمنتیشن نیاز به ترمیم می باشد و حدوداً تا 2 سال ماندگاری دارد بعد نیز دوباره می تواند ترمیم شود.
-بن مژه و خط چشم یک بار 3 ماه بعد ممکن است نیاز به ترمیم باشد و دیگر بدون تغییر رنگ باقی می ماند.
– در خط لب و رژ فقط یک بار میکروپیگمنتیشن انجام می شود بدون ترمیم.

✅ اندگاری میکروپیگمنتیشن به چه عواملی بستگی دارد ؟

مهمترين عامل در ماندگاريميكروپيگمنتيشن (هاشور ابرو،خط چشم ،رژ لب و …) به نحوه انجام كار و تخصص شخص پيگمنتر دارد اگر پيگمنتر با أصول كار آشنا باشد مي تواند با اجراي روشهاي مناسب ( تركيب رنگ بر أساس پيگمنتهاي پوست مشتريان، انتخاب كارتريج با توجه به ناحيه ي انجام كار و پوست مشتري، اجراي تكنيك هاي حرفه اي حين كار جهت بالا رفتن ماندگاريه كار)بهترين وزيباترين وماندگارترين ميكروپيگمنتيشن را براي مشتري انجام دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09390601725