مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد

هاشور خوب در مشهد
هاشور خوب در مشهد
مارس 28, 2022
هاشور ابرو در مشهد
هاشور ابرو در مشهد در سالن زیبایی هستی صفرزاده
آوریل 15, 2022

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد
مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد :کدام مرکز در مشهد بصورت تخصصی خدمات میکروپیگمنتیشن ارایه می دهد؟ تخصص به کدام مفهوم اشاره می کند؟ تجربه و مهارت پیگمنتر چه تاثیری بر تخصصی بودن مرکز می گذارد؟

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد

مرکز آرایش دایم هستی صفرزاده در مشهد ، با چندین سال تجربه و مهارت و همچنین تدریس این رشته به هنرجویان ، با توجه به میزان رضایت مشتریانش ، گام بلندی را در راستای تخصصی تر شدن برداشته است.

امروزه آرایش دایم در سیطره وسیعی از جامعه شهر مشهد گسترش پیدا کرده و مراکز و اشخاص زیادی بعنوان پیگمنتر مشغول به فعالیت هستند. از این رو شناسایی یک مرکز مناسب ، برای مشتری اهمیت فراوانی دارد. مهمترین فاکتور یک مرکز تخصصی که ساده ترین آن نیز می باشد رعایت نکات ایمنی و بهداشتی است.

از این تکنیک برای زیباسازی اجرای مختلف صورت مثلا چشم، ابرو، لب و حتی خط رویش مو استفاده می‌کنند. آرایش دائم به خاطر ویژگی‌های خاص و مزایای فراوانی که دارد، این روزها مورد توجه قرار گرفته است. از این رو، افراد زیادی به دنبال آموزش آرایش دائم هستند.

مراقبتهای میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن اسکالپ یا پوست سر نیز در بین کسانی که موهای خود را از دست داده‌اند، رواج دارد. مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن را قبلا نام برده‌ایم. یکی از سختی‌های میکروپیگمنتیشن این است که نیاز به مراقبت‌های جدی دارد.

وقتی میکروپیگمنتیشن انجام دهید بعد از مدتی علایمی را مشاهده خواهید کرد که نگران آنها نباید باشید روند طبیعی درمان پوست می باشد. والبته ابروها در ابتدا بسیار تیره می شوند که بعد از مدتی به رنگ اصلی خود تبدیل خواهند شد.

این مراقبت‌ها بلافاصله بعد از میکروپیگمنتیشن باید مورد توجه قرار بگیرند. بلافاصله بعد از میکروپیگمنتیشن، پوست شما باید ترمیم شود. درست مثل هر فرایند ترمیمی دیگر که در بدن اتفاق می‌افتد، در این مورد هم شما نباید مانع ترمیم و ریکاوری طبیعی بدن شوید و باید اجازه دهید که روند ترمیم پوست به طور طبیعی طی شود.

معمولا روی پوست زخم‌های کوچکی ایجاد می‌شود که خشک می‌شوند. هرگز نباید این زخم‌ها را بکنید. تحت هیچ شرایطی زخم‌های خشک شده را دستکاری نکنید، نکنید و دست نزنید. این زخم‌ها خود به خود ترمیم می‌شوند و لازم نیست نگران باقی ماندن آنها باشید.

بعد از میکروپیگمنتیشن باید سه روز تا شستن قسمت مربوطه صبر کنید.

مراقبتهای کاملتر را در مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن مشهد (هستی صفرزاده) بعد از انجام کار به شما گفته خواهند شد.

سوالات شما

معمولا اینکار انجام نمی شود مگر اینکه بعد از یازدید ابروها نظر پیگمنتر عوض شود أنهم بخاطر نازکی و کمرنگی تاتوی قدیمی.

بهتر است يكماه از انجام میکروبلیدینگ بگذرد و بعد از آن ابروها را رنگ كنيد

ماندگاري بستگي به جنس پوست از لحاظ چرب يا خشك بودن دارد

میکروبلیدینگ هاشور بسيار ظريف و شبيه به مو است ولي ميكروپيگمنتيشن خطوط هاشور يك مقدار ضخيمتر است

بله با استفاده از تکنیک هایلایت کردن می توان در یک جلسه ابروری تاتوی قدیمی را به هاشور مویی تبدیل نمود

بله با روش و تکنیک مخصوص میکروپیگمنتیشن می توان در لبهای پروتز شده هم میکروپیگمنتیشن انجام داد.

بله در دو جلسه به فاصله یک ماه رنگ خط چشم آبی را می توان به رنگ کاملاً مشکی بدون تغییر رتگ تبدیل نمود.

بله کبودی یا سیاهی لب که ممکن است در اثر مصرف سیگار ، ژنیتک ، تاتوی قدیمی ، بوجود آمده باشد را می توان با استفاده از رنگهای طبیعی کاملا ً خنثی نمود و رنگ دلخواه را روی لب برای همیشه ایجاد نمود.

بله با استفاده از رنگهای خنثی کننده و با توجه به پیگمنتاسیون پوست می توان هر گونه بدرنگی تاتو قدیمی را به رنگهای دلخواه مشتریان بدون تغییر رنگ تبدیل کرد.

در حاشور ابرو یک ماه بعد از انجام میکروپیگمنتیشن نیاز به ترمیم می باشد و حدوداً تا 2 سال ماندگاری دارد بعد نیز دوباره می تواند ترمیم شود.

-بن مژه و خط چشم یک بار 3 ماه بعد ممکن است نیاز به ترمیم باشد و دیگر بدون تغییر رنگ باقی می ماند.

– در خط لب و رژ فقط یک بار میکروپیگمنتیشن انجام می شود بدون ترمیم.

مهمترين عامل در ماندگاريميكروپيگمنتيشن (هاشور ابرو،خط چشم ،رژ لب و …) به نحوه انجام كار و تخصص شخص پيگمنتر دارد اگر پيگمنتر با أصول كار آشنا باشد مي تواند با اجراي روشهاي مناسب ( تركيب رنگ بر أساس پيگمنتهاي پوست مشتريان، انتخاب كارتريج با توجه به ناحيه ي انجام كار و پوست مشتري، اجراي تكنيك هاي حرفه اي حين كار جهت بالا رفتن ماندگاريه كار)بهترين وزيباترين وماندگارترين ميكروپيگمنتيشن را براي مشتري انجام دهد

پاسخ این سوال قطعا خیر خواهد بود چرا که سایه ابرو و میکروشیدینگ توسط سوزن های بسیار ظریف انجام میشود و کاملا سطحی بوده و هیچ درد و خون ریزی همراه ندارد. این روش برای خانم هایی که پوست ظریفی دارند و تمایل به انجام آرایش دائم دارند بسیار توصیه میشود.

طریقه کار این روش نیز تقریبا مانند میکروپیگمنتیشن ابرو می باشد. با این تفاوت که این روش معتدل تر بوده و در این روش رنگ ها به صورت نقاط ریزی به زیر پوست تزریق می شوند. این روش را میتوان به همراه هاشور ابرو انجام داد که ماندگاری کار را بیشتر میکند و به نسبت هاشور ابرو در سایه میتوان از رنگ های روشنتری استفاده کرد.

سایه ابرو یا میکروشیدینگ یکی از روش های نیمه دائمی آرایش ابرو است که برای پر کردن قسمت های خالی ابرو و همچنین برای پر رنگ کردن ابرو ها به کار می رود. با کمک این روش نواقص ابرو ها به صورت نیمه دائمی برطرف می شود ولی ابرو ها به صورت کلی طراحی نمیشوند بلکه فقط قسمت های خالی ابرو ها پر می شود. میکروشیدینگ ابرو در حالت کلی به معنای ایجاد یک سایه ظریف روی ابرو ها به صورت پودری است که مناسب ابرو های بدون مو و یا پوست های بسیار چرب است.

بله عزیزم. مدرک هم ارایه می دیم که جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

فیبروز بصورت دستی و به کمک قلم بلید که سوزنهای بسیار ریزی داره انجام می شه و طرافتش به باریکی موهای ابروهای طبیعی است.

اینهایی که گفتین جزو آرایش نیمه دایم محسوب می شوند و بعد از یک یا دوسال کمرنگ می شوند و نیاز به ترمیم دوباره دارند تا ماندگارتر شوند.

مرکز آرایش دائم هستی صفرزاده در مشهد می باشد ولی در شهرهای دیگه هم وکشاپ داریم که ار طریق اینستاگرام و سایت می تونید اطلاع بگیرید.

نه گلم

رنگی دکا میشه؟

2 Comments

  1. پروانه گفت:

    من در این مرکز خدمات انجام دادم و فوق العاده راضی هستم واقعا از خانم هستی صفرزاده سپاسگزارم بابت رعایت پروتکل های بهداشتی و اخلاق بسیار خوبشون و از همه مهمتر کار بسیار عالی ایشون واقعا هنرمندن

  2. sarah گفت:

    سلام به همه کسانی که این متن رو میخونن .من سارام .برای یادگیری واموزش علم میکروپیگمنتیشن به سالن خانم صفرزاده رفتم.
    برای مقدمه باید بگم من ادم حساس و بادقتی هستم که همه جوانب رو در نظر میگرم و بعد انجامش میدم. بعد کلی وسواس که برای پیدا کردن مربی از این سالن به یه عالمه سالن به خرج دادم رسیدم به هستی جون.
    حالا شاید بخواید علتش رو بدونید:
    توی تمام جاهایی که رفتم همه یه مدت زمان 10 روزه وپشتیبانی 1 تا 3 ماهه رو اعلام کردن .خب بنظرتون شما تو ده روز چیزی یاد میگیرید ؟!!!! همشون کلی کلاس میذاشتن و جواب ادم رو بعد کلی انتظار میدادن. وقتی کار دیگران رو جلوی یکسری مربی های به اصطلاح مطرح دیگه نشون دادم و نظرشون خواستم فقط تخریب کردن و کلی ایراد می گرفتن و سعی در زیر پای همو خالی کردن داشتند.
    ولی زمانی که برای بار اول رفتم پیش هستی جون و خیلی رک تمام حرفام رو زدم که احساس کردم خوششونم نیومد ایشون با روی باز از من استقبال کردن و هیچکس رو تخریب نکردن.
    دوستان شاید براتون جالب باشه ولی من یه هنرجوی صفر کیلومتر بودم یعنی من حتی بندانداختن و کار با موچین و ابرو هم بلد نبودم و هیچگونه زمینه در ارایشگری نداشتم.( هه…واقعا ضایس )
    حالا میخواید دلایل اصلیتر انتخابم رو بدونید؟!!!!!!!!!
    هستی جون دوره زمانی براتون تعریف نمیکنن و شما استرسی در این زمینه ندارید تا هروقت یادبگیرید میتونید کلاس برید وپشتیبانی داِئم تا اخر عمر ایشون دارید. انشالله تنشون سالم باشه.
    ایشون به جیب شما نگاه میکنن و باهتون راه میان و رنگ ها وموادی مناسب میگن تا شما خرج اضافه نکنید. همیشه حامی شمان و مثل یک دوست کنارتونن. یکم سختگیرن و البته به نفع شماست. اعتماد بنفستون را بالا میبرن و شما پیشرفت رو در طی کار متوجه میشید. مطالب رو از صفر و با جزوه تا عملی و کار روی مدل پیش میرن.فوت وفن هارو کامل میگن.اگه شما یکم تلاش کنید و واقعا دل بدید مثل من تو ده روز کلاس رو تموم می کنید.( البته من 2 روزش رفع اشکال رفتم ) و بعد با مدل اوردن ایراداتون رفع میشه.( خیلی سوال زیاد می پرسیدم و باصطلاح کچلشون کردم چون گفتم که صفر کیلومتربودم )
    هیچکس از من سخت گیر تر تو انتخاب مربی و مکان نبوده و هیچکس از ایشون حرفه ای تر وخاکی تر ودلسوزتر نیست. باید برید اشنا بشید تا به صحت مطالبم پی ببرید.
    از خدا میخوام که ادمای چشم و دل سیر و بااصالتی مث هستی جون رو زیادتر کنه تا همه بتونن با هرسطحی از علم پیشرفت کنند…ممنون .یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09390601725