میکروبلیدینگ در مشهد

آنجه در این مقاله می خوانید.

میکروبلیدینگ در مشهد
میکروبلیدینگ در مشهد

میکروبلیدینگ در مشهد: میکروپیگمنتیشن هاشور ابرو مشهد ♦️هستی صفرزاده مدرس کشوری و دانشگاه♦️ ♦️مدرس میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن♦️♦️ارائه مدرک دانشگاهی از وزارت علوم♦️ 🎼09390601725📞

میکروبلیدینگ یا آرایش نیمه دائمی روشی است بسیار ظریف برای زیبایی ابروها. در این روش با دستگاه و سوزنهای بسیار ریز خطوط زیر پوستی ایجاد می شود.

میکروبلیدینگ در مشهد – هستی صفرزااده

میکروبلیدینگ در مشهد
میکروبلیدینگ در مشهد

میکروبلدینیگ توسط تکنیسین‌های ماهر و آموزش‌دیده باید اجرا شود. این تکنیسین، با نهایت دقت و ظرافت و با ابزار مخصوص، ابروهای شما را طراحی می‌کند. فرایند میکروبلیدینگ شامل ایجاد صدها خط ریز و باریک شبیه به تارهای ابرو است که در نهایت بافت و نمایی شبیه به ابروی واقعی ایجاد می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های میکروبلیدینگ که باعث شده افراد زیادی به این روش روی بیاورند، این است که نتیجه کار حدودا ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام می‌آورد. در واقع می‌توان آن را آرایش دائم در نظر گرفت. آموزش آرایش دائم جزو آموزش‌های پرطرفدار در زمینه آرایشگری است. این روزها افراد زیادی به دنبال این تکنیک‌ها هستند تا هر چه کمتر از مواد آرایشی استفاده کنند و با این کار، در وقت و هزینه، صرفه‌جویی کنند.

میکروبلیدینگ هم چون با پوست انسان سر وکار دارد باید از لحاظ ایمنی تمام مسائل ایمنی رعایت شود و البته مراقتهایی هم دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مراقبت های میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ در مشهد

بعد از میکروبلیدینگ پوست‌تان حساس می‌شود و تا مدت ۱۰ روز نباید آن را لمس کنید.

پیگمنت‌ها بلافاصله بعد از میکروبلیدینگ، بسیار تیره‌تر به نظر می‌رسند و پوست زیری آنها قرمز می‌شود. حدود دو ساعت بعد از اینکه فرایند میکروبلیدینگ به اتمام رسید، باید گوش پاک‌کن تمیزی را در آب استریل فرو ببرید و با گوش پاک کن مرطوب، هر نوع رنگ اضافه را از روی ابرو بردارید.

این کار، ناحیه مربوطه را تمیز و استریل می‌کند و از التهاب بیشتر، پیشگیری می‌کند. حدودا ۷ تا ۱۴ روز طول می‌کشد تا پوست، مراحل ترمیم را طی کند و پیگمنت‌ها کم رنگ تر شوند تا رنگ‌شان طبیعی‌تر شود.

مطلب مرتبط : >>>>>>  میکروبلیدینگ به روش فیبروز

برای مدت ده روز باید ناحیه میکروبلیدینگ شده را از رطوبت دور نگه دارید. یعنی حتی موقع حمام کردن هم باید ابروهای‌تان را از رسیدن رطوبت حفظ کنید.

تا جایی که می‌توانید باید ابرو را خشک نگه دارید و برای مدت ۱۰ روز مراقب باشید که رطوبت به آن نرسد. هر چقدر که ابروها خشک‌تر باشند، جزییات آن بیشتر حفظ می‌شود، رنگ بهتری خواهد داشت و خطوط کشیده شده، طبیعی‌تر و ظریف‌تر به نظر می‌رسند. برای خشک نگه داشتن ابرو، این نکات را مد نظر داشته باشید:

در فاصله ۲ تا ۳ ساعت بعد از میکروبلیدینگ، پماد روی ابرو را با آب تمیز و استریل و گاز یا گوش پاک کن بردارید. این تنها رطوبتی است که در ده روز بعد از میکروبلیدینگ، باید به ابروها برسد.

میکروبلیدینگ و حمام رفتن ها

میکروبلیدینگ در مشهد

تا جایی که ممکن است باید از حمام‌های پر از بخار فاصله بگیرید و موقع شستن موها، باید مراقب باشید که رطوبت به ابروها نرسد. همیشه حوله یا دستمال خشک در نزدیکی خود داشته باشید تا اگر به طور اتفاقی ابروهایتان مرطوب شد، سریعا آن را خشک کنید. تا جایی که می‌توانید مدت زمان حمام کردن را کوتاه کنید چون بخار هم مثل رطوبت می‌تواند برای ابروهایتان مضر باشد.

موقع شستن صورت حواس‌تان باشد که مثل شستن معمولی، نباید آب را روی صورت بپاشید. در عوض، از یک حوله مرطوب یا دستمال مرطوب برای تمیز کردن اطراف ابرو استفاده کنید تا ابروها به هیچ عنوان مرطوب نشوند.

از دستمال‌های جاذب که در آنها مواد آرایشی به کار نرفته برای پوست‌های معمولی ۳ بار در روز و برای پوست‌های چرب ۶ بار در روز روی ابروها استفاده کنید. ده روز ابتدایی بعد از میکروبلیدینگ باید این کار را انجام دهید تا آلودگی‌ها، رنگ‌ها و چربی‌های ابرو و اطراف آن را پاک کنید.

مطلب مرتبط : >>>>>>  آموزش هاشور ابرو در مشهد

برای حداقل ۱۰ روز از هیچ ماده آرایشی استفاده نکنید. اگر پوست شما در اطراف ابرو دچار کشیدگی و خشکی شده است، در روز هفتم می‌توانید از مقدار کمی روغن نارگیل یا مرطوب‌کننده‌های بدون عطر و اسانس استفاده کنید. فقط یک بار در روز از مرطوب‌کننده استفاده کنید و اگر ضروری است، فقط مقدار کمی از مرطوب‌کننده را روی پوست بگذارید.

میکروبلیدینگ و ورزش کردن

میکروبلیدینگ در مشهد

برای مدت ۱۰ روز بعد از میکروبلیدینگ، از ورزش سنگین اجتناب کنید و عرق نکنید. اگر می‌خواهید نتیجه میکروبلیدینگ رنگ خوب و جزییاتی دقیق داشته باشد، این نکته را حتما باید در نظر بگیرید.

غیر از ورزش سنگین و عرق کردن، باید از شنا کردن در استخر و سونا هم اجتناب کنید. این مورد تا زمانی که ابروها کاملا ترمیم شده است و جلسه ترمیمی را هم دنبال کرده‌اید، باید مورد توجه قرار بگیرد.

بعد از ۱۰ روز می‌توانید پوست خود را مثل همیشه بشویید. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم استفاده کنید.

فقط از پمادها و کرم‌های درمانی که تکنیسین میکروبلیدینگ به شما توصیه می‌کند، استفاده کنید.

در مرکز میکروبلیدینگ مشهد – هستی صفرزاده می توانید میکروبلیدینگ ایمن را تجربه کنید.

نکات مهمی که باید در انجام میکروبلیدینگ به آن اهمیت دهید.

میکروبلیدینگ در مشهد

میکروبلیدینگ دائمی نیست

میکروبلیدینگ در مشهد

بر خلاف تاتو های قدیمی ، میکروبلیدینگ دائمی نیست . در واقع یک جور آرایش نیمه دائم محسوب می شود . دوام اولیه آن حدود 6 ماه است و اگر ترمیم شود تا سالها خواهد ماند . یعنی برای انکه همیشگی شود نیاز به ترمیم دارد. در واقع جوهر میکروبلیدینگ اگر ترمیم نشود کمرنگ خواهد شد.

افرادی که دارای پوست چرب، اگزما، جوش های بدخیم مناسب میکروبلیدینگ نیستند

میکروبلیدینگ در مشهد

معمولا میکروبلیدینگ بر روی همه ابروهای طبیعی و تاتو نشده قابلیت اجرا دارد مگر اینکه پوست بسیار چرب باشد یا مشکل و عارضه داشته باشد که در اینصورت میکروبلیدینگ انجام نمی شود .

افرادی هم هستند که حساسسیت شدید پوستی دارند و با کوچکترین خراشی خونریزی می کند. به این افراد و البته خانمهای باردار هم توصیه می شود که میکروبلیدینگ انجام ندهند.

مطلب مرتبط : >>>>>>  مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد

میکروبیلدینگ باید توسط پیگمنتر انجام شود.

متخصص میکروبلیدینگ کسی است که دوره های آموزش آرایش دائم را با موفقیت گذرانده و مجوز انجام اینکار را دارد . بالطبع اگر سراغ کسی غیر از متخصص کار بروید ممکن است دچار صدمات و آسیب های غیر قابل جبرانی شوید.

درد انجام میکروبلیدینگ را در نظر بگیرید

انجام میکروبلیدینگ توسط پیگمنتر معمولا با بی حسی همراه خواهد بود . ولی چون با سوزن های ظریفی اینکار در پوست وارد می شود پس ممکن است درد جزئی را متحمل شوید.

بعد از انجام کار دپرس نشوید

بلافاصله بعد از انجام میکروبلیدینگ ، وقتی ابروهای خود را ببینید خواهید دید که بسیار پررنگتر از ان چیزی هستند که فکرش را می کردید . اما نباید نگران و دلهره داشته باشید زیرا که این طبیعت کار میکروبلیدینگ است. در واقع بعد از گذشت یک هفته ، تازه به تثبیت رنگ خواهد رسید و آن موقع شما تا حدودی رنگ طبیعی میکروبلیدینگ را مشاهده خواهید کرد .

مراقبتهای قبل از میکروبلیدینگ را قراموش نکنید

هر گونه از تکنیکهای و روشهای آرایش دائم ، دارای مراقبتهایی است که باید چند روز قبل از انجام آن به انها باید عمل کرد. برای میکروبلیدینگ نیز همین موضوع صدق می کند . این باید و نباید ها توسط متخصص میکروبلیدینگ به شما گفته خواهد شد .

مراقبتهای بعد از میکروبلیدینگ را هم جدی بگیرید.

مراقبتهای بعد از انجام میکروبلیدینگ هم مهم هستند . مراقبتهایی نظیر دوری از نور مستقیم خورشید و ……..که برای تثبیت رنگ میکروبلیدینگ به شما گفته می شود . ویا پمادههایی که به شما توصیه می شود انجام دهید یا ندهید. همه را باید جدی بگیرید که رنگ میکروبلیدینگ شما ثبیت شود و نتیجه دلخواه شما انجام شود . البیته شما از این قسمت سایت می توانید تمامی این مراقبتها را ملاحظه کنید .

آموزش هاشور ابرو در مشهد
آموزش هاشور ابرو در مشهد

[elfsight_instagram_feed id=”2″]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

طلوع هستی

درباره ما

آموزشگاه آرایشگری و سالن زیبایی زنانه در مشهد

در قلب شهر مشهد، جایی که هنر و زیبایی در هم آمیخته‌اند، سالن زیبایی و آموزشگاه آرایشگری زنانه طلوع هستی با مدیریت هستی صفرزاده، هنرمندی خلاق و پرشور، گامی فراتر از انتظارات شما برداشته است. اما طلوع هستی فقط به ارائه خدمات زیبایی محدود نمی‌شود. این مجموعه، با درک نیاز روزافزون بانوان به یادگیری و ارتقای مهارت‌های آرایشگری، آموزشگاه تخصصی آرایشگری زنانه را نیز در خود جای داده است. در این آموزشگاه، با استفاده از متدهای نوین و به روز، هنرجویان عزیز زیر نظر مربیان مجرب و کارآزموده، فنون و اسرار آرایشگری را می‌آموزند و برای ورود به بازار کار و ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان آماده می‌شوند.

09390601725