شید لب
شید لب
مارس 8, 2023
مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد
مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد
مارس 11, 2023
مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در مشهد
مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در مشهد

مرکز میکروبلیدینگ مشهد : مرکز آرایش دائم هستی صفرزاده پیشرو در ارایه خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو در مشهد مقدس می باشد.

مرکز میکروبلیدینگ مشهد – هستی صفرزاده

میکروبلیدینگ تکنیکی پرطرفدار در آرایش‌های دائم و نیمه‌دائم است. در میکروبلیدینگ، مثل تاتو، با ابزارهای خاص، رنگ مخصوص وارد لایه زیرین پوست می‌شود.

میکروبلیدینگ نوعی آرایش نیمه دائمی است. در این روش با ابزارهای خاص، روی ابرو خطوط نازک و باریکی درست شبیه به تارهای ابرو ایجاد می‌شود و مقداری از رنگ مخصوص در لایه زیرین پوست قرار می‌گیرد. با این روش، خطوط باریک تارهای ابرو شبیه‌سازی می‌شوند و ابروها پرتر به نظر می‌رسند.

اگر به هر دلیلی ابروهای خود را از دست داده باشید، یا دارای ابروهای کم‌پشت و باریک باشید، حتما وقت زیادی را صرف آرایش ابروهای خود می‌کنید. علاوه بر زمان، باید هزینه زیادی برای خرید محصولات آرایشی بپردازید که گاهی خود همین محصولات، عاملی برای ریزش بیشتر ابروها هستند.

مرکز میکروپیگمنتیشن در مشهد

در این شرایط حتما به فکر تکنیک‌های آرایش دائمی و نیمه دائمی افتاده‌اید. این تکنیک‌ها این روزها رواج پیدا کرده است و آموزش آرایش دائم یکی از آموزش‌های پرطرفدار در آموزشگاه‌های آرایشگری است. احتمالا به شما هم پیشنهاد شده است که از روش میکروبلیدینگ برای اصلاح و آرایش ابروهای خود استفاده کنید.

این روش، مثل هر تکنیک دائمی دیگر، مزایا و معایب خاص خود را دارد. قبل از اینکه در مورد انجام دادن یا انجام ندادن این کار تصمیم بگیرید، باید بدانید که چه مزایا و معایبی دارد. با در نظر گرفتن شرایط خود و این نکته در مجموع می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

میکروبلیدینگ چیه؟

میکروبلیدینگ فرایندی است که در جریان آن از قلم‌های مخصوص برای ایجاد تارهای نازک ابرو روی ناحیه مورد نظر استفاده می‌شود. بعد از برش این خط‌های باریک، رنگ مخصوص وارد لایه زیرین پوست می‌شود و فرایندی شبیه به تاتو دارد. بعد از اجرای این تکنینک، خطوطی نازک شبیه به تارهای ابرو روی قسمت مورد نظر نمایان می‌شود.

متخصص میکروبلیدینگ، از قلم مخصوصی استفاده می‌کند که سر آن مجموعه‌ای از سوزن‌های ریز وجود دارد. این سوزن‌ها وارد لایه اول پوست می شوند و جوهر مخصوص را تزریق می‌کنند. بعد از اتمام فرایند، جوهر اضافه از روی ابروهای شما برداشته می‌شود.

سوالات متداول

 ✅ چند روز بعد از انجام میکروبلیدینگ ميشود موهاي ابرو را رنگ كرد؟

بهتر است يكماه از انجام میکروبلیدینگ بگذرد و بعد از آن ابروها را رنگ كنيد

 ✅آيا ميتوان روي تاتو قديمي میکروبلیدینگ کرد؟

معمولا اینکار انجام نمی شود مگر اینکه بعد از یازدید ابروها نظر پیگمنتر عوض شود أنهم بخاطر نازکی و کمرنگی تاتوی قدیمی.

 ✅ ماندگاري میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟

ماندگاري بستگي به جنس پوست از لحاظ چرب يا خشك بودن دارد

 ✅ تفاوت میکروبلیدینگ با ميكروپيگمنتيشن چيست؟

میکروبلیدینگ هاشور بسيار ظريف و شبيه به مو است ولي ميكروپيگمنتيشن خطوط هاشور يك مقدار ضخيمتر است

2 Comments

  1. سحر گفت:

    با عرض سلام،
    ممنون میشم بگید هزینه و مدت زمان کلاس میکروبلیدینگ چقدر هست و از کی شروع میشه دوره بعدیتون!
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09390601725